1. Dostawa

Przesyłki są wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  • KURIER - wysyłka następuje zazwyczaj 1-2 dni robocze po zaksięgowaniu wpłaty.
  • KURIER ZA POBRANIEM - wysyłka następuje zazwyczaj 1-2 dni robocze po przyjęciu zamówienia.

Podane terminy są orientacyjne i nie dotyczą produktów reklamowych z wydrukiem. Terminy wysyłek produktów z wydrukami zawsze ustalane są indywidualnie. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były wysyłane jak najszybciej.

2. Koszt dostawy

Koszty dostawy obejmują koszt pakowania oraz koszty wysyłki. W przypadku przesyłek, których jeden z wymiarów jest równy lub większy niż 200 cm doliczana jest dodatkowa opłata wynikająca z taryfikatora firmy kurierskiej tzw. dopłata gabarytowa. Koszt dostawy i  dopłata gabarytowa są określone w koszyku oraz w formularzu zamówienia.

Koszty przesyłki dotyczą dostaw w dni robocze i nie uwzględniają szczególnych wymagań tj. doręczenia w soboty, niedziele i dni świąteczne oraz paczek z zastrzeżeniem godziny odbioru. Warunki i koszty dostawy w tym zakresie wymagają indywidualnych ustaleń i Klient zobowiązany jest przed złożeniem zamówienia skontaktować się ze Sprzedawcą oraz uzyskać wskazanie kosztów dla tych szczególnych wymagań. Zamówienia złożone bez określenia szczególnych warunków dostaw realizowane będą w dni robocze. 

Standardowy koszt dostawy wynosi 20 zł netto / 24,6 zł brutto

Standardowy koszt dostawy za pobraniem wynosi 25 zł netto / 30,75 zł brutto

Standardowy koszt dostawy przesyłki paletowej wynosi 135 zł netto / 166,05 zł brutto

Paczki niestandardowe, gabarytowe oraz dostarczane z dodatkowymi zastrzeżeniami terminów wyceniane są indywidualnie.

ODBIÓR PRZESYŁKI KURIERSKIEJ

W chwili odbioru przesyłki powinni Państwo w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan opakowania zewnętrznego. Jeżeli karton jest uszkodzony, wgnieciony, przedziurawiony, zamoczony, czy taśma jest poprzecinana itp. prosimy odebrać  towar opisując swoje uwagi na liście przewozowym lub formularzu uszkodzenia przy kurierze.

Jeśli opakowanie nie wzbudza Państwa  zastrzeżeń, można podpisać list przewozowy. Sprawdzenie zawartości przesyłki jest możliwe dopiero po podpisaniu listu przewozowego, a w przypadku przesyłki za pobraniem dopiero po uregulowaniu należności.

W obecności kuriera prosimy otworzyć przesyłkę i sprawdzić, czy jej zawartość zgadza się z zamówieniem oraz czy towary nie są uszkodzone. 

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub zastrzeżeń co do ilości dostarczonego towaru, powinni Państwo sporządzić w obecności kuriera protokół szkody, który powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, a co najważniejsze opis uszkodzeń i braków. Informujemy, iż reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu bez ww. protokołu nie będą rozpatrywane. W razie wystąpienia jakichkolwiek spornych kwestii uprzejmie prosimy o kontakt.