Zwroty i reklamacje

Zwroty

W przypadku towarów bez wydruków z oferty REKLAMA i KOMUNIKACJA oraz towarów z poza oferty reklamowej każdy klient sklepu ARBUUZ ma aż 14 dni (od dnia otrzymania) na zwrot towaru bez podania przyczyny! Jest to super proste.

POBIERZ i wypełnij formularz zwrotu. Dołącz do formularza otrzymany w paczce paragon. Nie otrzymałeś w paczce paragonu? W sytuacjach wyjątkowych możesz dołączyć paragon otrzymany od nas w wiadomości mailowej. Jeżeli towar zakupiłeś na fakturę, nie musisz jej dołączać do paczki, wystarczy nam jej numer na formularzu.

Następnie paczkę wraz z: nieużywanym towarem, formularzem zwrotu oraz paragonem dokładnie zabezpiecz! Ta prosta czynność, pozwoli dotrzeć paczce w całości do naszego magazynu.

Wyślij paczkę na adres podany w formularzu oraz na obrazku poniżej i…. oczekuj na powiadomienia w wiadomościach e-mail.

Pamiętaj. Nie odbieramy paczek wysyłanych za pobraniem. Towar który zwracasz musi być nowy wraz z oryginalnymi metkami, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony. Koszt odesłania towaru ponosi klient. Zwroty realizujemy jak najszybciej możemy, lecz w sytuacjach wyjątkowych trwa to do 14 dni.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji codziennie pod adresem mailowym: arbuuz@arbuuz.pl

Reklamacje

Zdarzyła się przykra sytuacja i musisz reklamować nasz towar? Pomożemy Ci przejść ten proces jak najwygodniej dla Ciebie. Aby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji postępuj według tej instrukcji. 

Zacznij od wypełnienia formularza zwrotu klikając POBIERZ. Wypełnij konieczne pola, a w miejscu “przyczyna zwrotu” opisz problem z naszym produktem.

Umieść reklamowany towar w zabezpieczonej przez Ciebie paczce i wyślij nam go wraz z formularzem oraz paragonem, który otrzymałeś wraz z zamówieniem (lub w przypadku zakupu na fakturę Vat wpisz w formularzu numer faktury). Gdy tylko paczka dojedzie do nas zajmiemy się ekspresowo Twoją reklamacją.

Pamiętaj. Pierwszorzędną metodą rozwiązywania reklamacji jest naprawa uszkodzeń lub wymiana towaru na nowy. Jeżeli te warianty rozwiązywania zaakceptowanych reklamacji nie będą możliwe – zwrócimy Ci pieniądze. Nie odbierzemy od Ciebie przesyłki pobraniowej, musimy mieć chwilę na sprawdzenie towaru i podjęcie odpowiednich działań. Nie zapomnij o zabezpieczeniu przesyłki. Jeżeli zdecydujemy, iż zostanie zwrócona Ci kwota transakcji – zrealizujemy ją przelewem bankowym.

Otrzymałem produkt niezgodny z zamówieniem

Przepraszamy Cię z całego serca za zaistniałą sytuację. Staramy się pakować paczki ekspresowo, solidnie, bardzo estetycznie, a co najważniejsze – zgodnie z Twoim zamówieniem. Jednakże pamiętaj, że w Arbuuz pracują ludzie – zdarza nam się pomyłka. Nie złość się na nas, odezwij się od razu na arbuuz@arbuuz.pl, a postaramy się w jeszcze szybszym tempie rozwiązać Twój problem.